Uslovi korišćenja
Korišćenje web portala simpaticnoiprakticno.rs (u daljem tekstu „portal“) njegovih sadržaja i povezanih web stranica podleže Uslovima koršćenja između Vas i privrednog društva VGlobe d.o.o. sa sedištem u ul. Smederevski put 3B, PIB: 112067490, MB 21600865,Šifra delatnosti: Nespecijalizovana trgovina na veliko (4690), Beograd, Republika Srbija, kontant mail: info@simpaticnoiprakticno.rs i telefon: 066469666.
Ovi Uslovi korišćenja su pravno obavezujući između Vas i privrednog društva Vglobe d.o.o. u odnosu na vaše korišćenje sadržaja i usluga koje pruža portal. Svi sadržaji objavljeni na portalu su isključivo vlasništvo privrednog društva Vglobe d.o.o. Nije dozvoljeno umnožavanje, reprodukovanje, javno prikazivanje ili distribuiranje sadržaja portala, na bilo koji način, bez pisanog odobrenja privrednog društva Vglobe d.o.o.
Sadržaj portala predstavlja zaštićeno autorsko pravo koje pripada privrednom društvu Vglobe d.o.o. ili je u vlasništvu trećih lica koje su prenele pravo korišćenja istih. Privrednom društvu Vglobe d.o.o, takođe, pripadaju autorska prava u oblastima: uređivanja, izbora i usklađivanja sadržaja. Zaštitni znakovi, logo znakovi, imena pojedinaca i druga slična intelektualna svojina je u posedu privrednog društva Vglobe d.o.o. ili u vlasništvu trećih lica. Nepoštovanje uslova korišćenja portala podleže sankcijama u skladu sa odredbama Zakona o autorskom i srodnim pravima („Sl. glasnik RS“, br. 104/2009, 99/2011, 119/2012, 29/2016 – odluka US i 66/2019) i Krivičnog zakonika Republike Srbije („Sl. glasnik RS“, br. 85/2005, 88/2005 – ispr., 107/2005 – ispr., 72/2009, 111/2009, 121/2012, 104/2013, 108/2014, 94/2016 i 35/2019)
Odricanje od odgovornosti
Svaka odgovornost privrednog društva Vglobe d.o.o. za štetu proisteklu iz korišćenja ovog sajta, bez obzira na pravni osnov, uključujući štetnu radnju – ograničena je na štetu prouzrokovanu namerno ili nepažnjom. U meri u kojoj postoji zakonska odgovornost privrednog društva Vglobe d.o.o. za povredu bitnih ugovornih obaveza, ukupna visini iznosa zahteva za naknadu štete je ograničen na štetu koja je dokazana. To ne utiče na odgovornost privrednog društva Vglobe d.o.o. na osnovu važećeg zakona o odgovornosti proizvođača stvari sa nedostatkom ili na osnovu datih garancija. Nijedno navedeno ograničenje odgovornosti ne primenjuje se u slučaju štete po život, telesne povrede ili oštećenja zdravlja.
Privredno društva Vglobe d.o.o. ulaže velike napore da internet stranica/stranice privrednog društva Vglobe d.o.o. budu bezbedna od virusa, ali ne možemo garantovati da virusa nikako nema. Stoga, preporučujemo da se postarate da na odgovarajući način obezbedite zaštitu od virusa (na primer, primenom skenera za virus) pre no što preuzmete dokumente i podatke sa ovog portala.
Privredno društvo Vglobe d.o.o. ne garantuje da se neće dogoditi nikakva greška prilikom korišćenja usluga ponuđenih na internet stranici, niti da će te usluge uvek biti na raspolaganju.
Autorska prava
Portal štiti privatnost korisnika u skladu sa važećom Zakonskom regulativom i sopstvenim mogućnostima. Portal polaže autorska prava na sve svoje sadržaje (autorske tekstove, istraživanja, vesti, multimedijalne sadržaje, baze podataka i programski kod).
Ukoliko drugi mediji prenose sadržaj objavljen na portalu, u obavezi su da nedvosmisleno i na vidnom mestu označe portal u vlasništvu privrednog društva Vglobe d.o.o, kao izvor sadržaja. Ako se sadržaj sa portala prenosi na drugi digitalni medij, taj sadržaj se mora referisati na tačnu web adresu (link) na portalu.
Prava i obaveze
Privredno društvo Vglobe d.o.o. preko sajta www.simpaticnoiprakticno.rs prodaje robu kako na teritoriji Republike Srbije tako i izvan teritorije Republike Srbije.
Objavljivanje informacija o robi na veb sajtu ne predstavlja ponudu sajta www.simpaticnoiprakticno.rs za zaključenje ugovora o kupovini već samo poziv korisniku da učini ponudu pod objavljenim uslovima klikom na dugme ‘’Kupi’’. Ukoliko sajt www.simpaticnoiprakticno.rs prihvati ovakvu ponudu korisnika nastaje ugovorni odnos i korisnik preuzima ugovornu obavezu da plati izabranu robu. Prodaja može biti ograničena na maksimalni broj korisnika zainteresovanih za određenu robu.
Korisnik robu plaća putem poštanskih uplatnica, platnih kartica ili na drugi elektronski način ponuđen na sajtu i oslobađa sajt www.simpaticnoiprakticno.rs i privredno društvo Vglobe d.o.o. nije odgovorna za štetu prouzrokovanu korisniku u vezi sa ovakvim načinima plaćanja.
Za svaku pojedinačnu kupljenu robu Vglobe d.o.o. izdaje račun na ime korisnika koji ga identifikuje i daje mu pravo da potražuje kupljenu robu. Ukoliko Korisnik ne iskoristi kupljenu robu u roku važenja promotivne ponude koji je istaknut na samoj ponudi, sajt www.simpaticnoiprakticno.rs nije dužan da Korisniku vrati novac, osim u slučaju ostvarivanja prava na jednostrani raskid.
Roba koja je označena kao roba sa greškom, polovna roba ili roba koja nije upotrebljavana, ali zbog godine proizvodnje ne može biti smatrana novom robom, biće kao takva označene na sajtu privrednog društva Vglobe d.o.o. Garancija za takvu robu ne može biti duža od zakonom propisanog roka. Za takvu robu Vglobe d.o.o. nije dužan da Korisniku vrati novac, osim u slučaju ostvarivanja prava na jednostrani raskid, već će biti izvršena zamena ili popravka iste.
Plaćanje robe putem platnih kartica
Plaćanje je moguće izvršiti platnim karticama ili u gotovini (plaćanjem kuriru prilikom dostave). Plaćanje kuriru prilikom dostave se može izvršiti gotovinom ili platnim karticama, s obzirom da VGlobe doo sarađuje sa kurirskom službom DExpres koja je obazbedila plaćanje karticama prilikom dostave.
Ukoliko VGlobe doo iz opravdani razloga nije u mogućnosti da obezbedi kurirsku službu koja je obezbedila plaćanje robe ili usluge platnim karticama, plaćanje se može izvršiti u gotovini.
Prilikom plaćanja i unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Prilikom transakcije i razmene podataka o Vašoj platnoj kartici, podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Transkacije će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana, novac rezervisan na Vašem računu se oslobađa i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu i izvršiti plaćanje.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Zabranjena je trgovina, kopiranje ili falsifikovanje
Korisnik je saglasan da od sajta www.simpaticnoiprakticno.rs prima komercijalne poruke u vezi prodaje robe/usluga putem veb sajta uz pravo da u svakom trenutku povuče saglasnost tako što će obavestiti sajt www.simpaticnoiprakticno.rs pismenim putem.
Sajt www.simpaticnoiprakticno.rs zadržava pravo da ponudi specijalnu ponudu po posebnim uslovima u okviru redovne ponude.
Informacije o isporuci i načinu plaćanja
Proizvodi kupljeni na sajtu www.simpaticnoiprakticno.rs isporučuju se isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Pre nego što potrošač poruči robu, potrošaču su na raspolaganju informacije o troškovima dostave, imajući u vidu da je cenovnik dostave sastavni deo ovih Opštih uslova i predugovornih informacija. Prilikom kupovine robe preko sajta Prodavca, potrošač daje saglasnost da je informisan o mogućim načinima isporuke, kao i roku i ceni isporuke
robe.Kada se kupac prilikom potvrđivanja porudžbine saglasi sa “Uslovima korišćenja” time, kupac time potvrđuje da je obavešten i o iznosu cene robe, troškova dostave i načinima isporuke. Troškovi dostave prikazuju se na specifikaciji porudžbine, kao i na računu koji se dostavlja potrošaču na e-mail.
Napomena: U istaknute cene dostave dostave uključen je PDV.
Dostava poručene robe se vrši preko kurirske službe DExpress.
Politika obračuna troškova zasniva se na težini pošiljke (kg).
Težina pošiljke (kg) – Cena dostave (RSD)
0-5,00 kg – 390 rsd
5,00-10,00 kg – 690 rsd
10,01-20,00 kg – 990 rsd
20,01-30,00 kg – 1290 rsd
30,01-50,00 kg -1590 rsd.
Dostava za 24h Beograd (radnim danima):
Cena ovog načina dostave je 790 rsd bez obzira na težinu pošiljke.
Način i rok dostave
Dostava na kućnu adresu potrošača – Potrošač bira adresu na koju želi da mu proizvod bude dostavljen (kućna adresa, adresa kancelarije itd.). U dostavu nije uključeno sklapanje, montiranje, i postavljanje uređaja, iznošenje starog uređaja, odnošenje ambalaže itd.
Nakon uspešno kreirane porudžbine, na tvoju e-mail adresu će stići potvrda. Rok za dostavu proizvoda na adresu potrošača računa se od trenutka potvrde porudžbine. Dostava se vrši svakog radnog dana u periodu 8-16h, zbog čega je neophodno da se u tom period na adresi nalazi osoba koja će preuzeti pošiljku. Uobičajeno vreme za isporuku je 3 radna dana, a maksimalno 5 radnih dana.
Uobičajena praksa je da, ukoliko prva isporuka ne bude uspešna, kurir pozove na telefon koji je ostavljen kao kontakt prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin dostave. Ukoliko i drugi pokušaj bude neuspešan, pošiljka će nam biti vraćena.
REKLAMACIJA
Postupak za izjavljivanje reklamacije
Potrošač može izjaviti reklamaciju, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa.
Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na reklamaciju, ima obavezu da dostavi dokaz da je izvršio kupovinu robe od Prodavca, odnosno kao dokaz mora dostaviti Prodavcu na uvid račun ili fiskalni račun, overenu kopiju računa ili fiskalnog računa, slip, administrativnu zabranu, odnosno izvod iz poslovne banke u kojoj ima otvoren tekući račun kao dokaz da je plaćanje izvršeno platnom karticom ili čekom u korist Prodavca ili neki drugi drugi dokument koji predstavlja dokaz da je kupovina izvršena.
Uz reklamaciju, potrošač predočava, odnosno predaje robu koja je predmet reklamacije. Nemogućnost potrošača da Prodavcu dostavi ambalažu robe nije i ne može biti uslov zbog kojeg Prodavac može odbiti potrošačev zahtev za rešavanje reklamacije.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci na kupljenoj robi nastali njegovom krivicom (uključujući, ali ne ograničavajući se na mehaničke kvarove i mehanička oštećenja, upotrebu kupljene robe suprotno deklaraciji ili uputstvu, punjenje neadekvatnim punjačima ili postavljanje neadekvatnih baterija i sl.) ili ako nema račun ili drugi dokaz o kupovini, a na način predviđen stavom 2 ovog člana.
Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i istu čuva dve godina od dana podnošenja reklamacija od strane potrošača.
Po prijemu izjave o reklamaciji Prodavac će izdati potrošaču pisanu potvrdu da je istu primio i o tome obavestiti potrošača elektronskim putem. Ovakav način obaveštavanja potrošača predstavlja potvrdu prijema reklamacije. Potvrda o prijemu reklamacije sadrži broj pod kojim je zavedena reklamacija potrošača zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
Pisana potvrda se popunjava u dva primerka, od kojih je jedan primerak namenjen Prodavcu, dok je drugi primerak namenjen potrošaču.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, načinu i primerenom roku za rešavanje reklamacije, a sa kojim se saglasio potrošač, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije, saglasnost potrošača za produženje roka, te ostale napomene ukoliko iste budu postojale.
Lice koje je kod Prodavca zaduženo za upis podataka u evidenciju o primljenim reklamacijama upisuje u ovu evidenciju i obrađuje one podatke o ličnosti podnosioca reklamacije koji su neophodni za ostvarenje svrhe upisa u ovu evidenciju i reklamacije, i to ime i prezime i kontakt detalje podnosioca. Lice zaduženo za upis podataka u ovu evidenciju, prethodno, a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, obaveštava podnosioca o obradi tih podataka i pribavlja punovažan pristanak za obradu ovih podataka u svrhu reklamacije. Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i pristanak potrošača na obradu istih, konstatuju se u napomenama u evidenciji o primljenim reklamacijama.
Prodavac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem potrošaču dostavlja odgovor na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor Prodavca na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može da biti duži od 15 dana od dana prijema izjave o reklamaciji od strane potrošača, dok za tehničku robu i nameštaj rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 30 dana.
Izjavljenu reklamaciju rešaava ovlašćeno lice Prodavca. Ovlašćeno lice Prodavca ispituje reklamaciju, pregleda robu koja je predmet reklamacije i daje odgovor na reklamaciju.
Kada ovlašćeno lice Prodavca utvrdi da je reklamacija izjavljena u roku i da je opravdana, prihvata reklamaciju, izjašnjava se o zahtevu potrošača i daje mu konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Kada rešavanje reklamacije nije bilo moguće izvršiti u propisanom roku, ovlašćeno lice Prodavca obaveštava potrošača obaveštenjem koje sadrži pisano obrazloženje koje sadrži razloge zbog kojih o reklamaciji nije odlučeno u propisanom roku.
U slučaju prihvatanja reklamacije, a saglasno uslovima propisanim odredbama zakona i ovim uslovima, ovlašćeno lice Prodavca, potrošaču može dati predlog za:
- otklanjanje nedostatka robe;
- zamenu robe sa nedostatkom za novu robu, odnosno robu odgovarajućeg modela, tipa ili sličnu robu;
- umanjenje, odnosno korekciju cene robe;
- raskid ugovora i povraćaj novčanog iznosa plaćenog za tu robu.
Ukoliko potrošač odbije predlog za rešavanja reklamacije, ovlašćeno lice Prodavca će u skladu sa zakonom, ovim uslovima, te drugim važećim propisima i opštim aktima, a u skladu sa dobrom poslovnom praksom i načelom savesnosti i poštenja, nastojati da sa potrošačem pronađe najbolji način za rešenje nastalog spornog pitanja.
Kada ovlašćeno lice Prodavca utvrdi da je protekao rok za reklamaciju ili da reklamacija nije opravdana o tome obaveštava potroašača dostavljanjem pisanog odgovora na reklamaciju u kome se jasno navode razlozi neprihvatanja reklamacije.
Kada se utvrdi da je reklamacija neosnovana, potrošaču se dostavlja roba koja je bila predmet reklamacije.
Ovlašćeno lice Prodavca je ovlašćeno da ne prihvati reklamaciju potrošača kada utvrde da je nedostatak na robi nastao krivicom potrošača, uključujući nastanak i nedostatka usled nepridržavanja uputstava za upotrebu i održavanje ili iz uputstvima navedenim u deklaraciji robe.
Ako potrošač, nakon primljeng obaveštenja od strane Prodavca, odbije da primi robu za koju reklamacija nije prihvaćena, ovlašćeno lice Prodavca će preporučenom poštom dostaviti robu na kućnu adresu potrošača u roku od (pet) dana.
Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u predviđenom roku, Prodavac je dužan da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kojem će je rešiti zahtev za reklamaciju. Potrošač da je saglasnost za produženje roka. Obaveštenje Prodavca i saglasnost potrošača se moraju evidentirati u evidenciji primljenih reklamacija. Produženje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca.
Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Troškove koji nastanu po osnovu reklamacije snosi Prodavac.
Rešene reklamacije dostavljaju se, sa odgovarajućom dokumentacijom za razduženje i drugom pripadajućom dokumentacijom, Prodavcu i službi zaduženoj za knjigovodstvo i radunovodstvo.
Reklamacije vezane za izvršenu uplatu su moguće zbog zloupotrebe platne kartice i zbog pogrešno unetog iznosa (nula više i sl.). U slučaju reklamacija iz nekog od napred navedena dva razloga, iste se primaju tako što se e-mail sa potvrdom o izvršenoj transakciji prosleđuje na e-mail adresu simpaticnoiprakticno.rs i uz njega se prilaže skeniran zahtev za povraćaj sredstava u slobodnoj formi u kojem se navodi razlog. Potrebno je da zahtev sadrži potpis vlasnika kartice i skeniranu ličnu kartu, kao i kontakt telefon. Pošiljalac će biti kontaktiran, a sredstva vraćena u roku od 10 dana nakon uspostavljenog kontakta. Sredstva se vraćaju na račun koji je vezan za vlasnika/korisnika platne kartice kojom je izvršena uplata. Zahtevi se mogu slati i poštom na: VGlobe, ul. Smederevski put 3B, 11000 Beograd i potrebno je da sadrže sve elemente kao i zahtevi poslati e-mailom.
Reklamacija se može izjaviti za svu robu u asortimanu ponude Prodavca.
Za robu, koja je kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama reklamaciji može se izjaviti reklamacija.
Za robu koja se prodaje sa oznakom “roba sa nedostatkom”, ne može se izjaviti reklamacija.
Saobraznost robe
VGlobe doo kao prodavac imao obavezu da kupcu isporuči artikle koji su saobrazni ugovoru, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača R. Srbije. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača, na način kako je definisano odredbama Zakona.
Isporučena roba je saobrazna ugovoru ako:
- ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac prikazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
U slučaju nesaobraznosti isporučene robe, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti (izjavio reklamaciju), ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost bez naknade, na jedan od sledećih načina:
- popravkom ili zamenom;
- umanjenjem cene ili raskidom ugovora u pogledu te robe.
U slučaju da se nesobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira da se ista otkloni:
- zamenom;
- odgovarajućim umanjenjem cene;
- izjavom o raskidu ugovora
- popravkom, uz izričitu saglasnost kupca.
Međutim, ukoliko se nesaobraznost pojavi nakon isteka ovog roka od 6 meseci, potrošač može prvenstveno da bira između popravke ili zamene. Ako se posle prve popravke, pojavi isti ili drugi nedostatak saobraznosti, ponovna popravka moguća je samo uz izričitu saglasnost potrošača. Posle prve popravke, potrošač ima izbor između zamene, odgovarajućeg umanjenja cene ili raskida ugovora u pogledu te robe.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.
U slučaju neizvršenja ove obaveze, prodavac će se postarati da se proizvod zameni novim ili da vrati novac u vrednosti kupljenog proizvoda.
Ukoliko se za uređaj izdaje garancija u kojoj se predviđa odgovornost proizvođača/uvoznika za ispravno funkcionisanje artikla u dužem trajanju od 2 godine, taj rok se unosi u poseban garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. U skladu sa politikom dobavljača/uvoznika, dodatna garancija na ispravan rad/funkciju artikla se može ostvariti i elektronskim putem – registracijom na predvidjenom veb-sajtu ili poštom, a u skladu sa pripadajućim uputstvom za upotrebu. Nakon isteka roka od dve godine, kupac se obraća isključivo ovlašćenom serviseru ili proizviđaču u skladu sa instrukcijama navedenim u samom garantnom listu.
Kupac gubi pravo na otklanjanje saobraznosti ako se nesaobaznost (kvar) izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke/ prepravke/ nadogradnje i sl. od strane neovlašćenih lica.
Prigovori na saobraznost
U cilju izbegavanje nesporazuma, u slučaju materijalnih nedostataka isporučene robe, kupac nema pravo na isticanje prigovora, odnosno reklamacije zbog nesaobraznosti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, a u vezi sa Zakonom o obligacionim odnosima u sledećim slučajevima:
- da je potrošaču u trenutku zaključenja ugovora bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru;
- da su u trenutku zaključenja ugovora nedostaci potrošaču bili poznati, odnosno koje nedostatke bi brižljivo lice sa prosečnim znanjem i iskustvom lica istog zanimanja i struke kao potrošač moglo lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari;
- da potrošač nije izvršio pregled isporučene robe, odnosno nije obavestio prodavca u zakonskom roku o svim vidljivim i/ili skrivenim nedostacima iste.
Prigovor o fizičkom oštećenju proizvoda u skladu sa zakonom, kupac može uložiti e-mailom, preko kontakt forme na sajtu ili pozivom na kontakt telefon koji je naveden na sajtu www.simpaticnoiprakticno.rs. Naknadni prigovori neće biti uvaženi.
Kupac može svoje pravo na reklamaciju, zbog nesaobraznosti, ostvariti pod uslovima i u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Rok u kome Prodavac mora da odgovori na reklamaciju je 8 dana od datuma prijema reklamacije.
Zahtev za reklamaciju zbog nesaobraznosti, kupac može uputiti na e-mail-a adresu info@simpaticnoiprakticno.rs i telefon: 066469666.
Vansudsko rešavanje sporova
Privredno društvo VGlobe doo obaveštava svoje cenjene potrošače, koji robu kupuju putem internet sajta www.simpaticnoiprakticno.rs, da imaju mogućnost da u roku od godinu dana od dana izjavljivanja reklamacije pokrenu vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova koja se nalaze na listi koju sačinjava i javno objavljuje Ministarstvo nadležno za poslove trgovine i zaštitu potrošača. Listu tela nadležnih za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova možete pronaći na sledećem linku: https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies. Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine RS može povremeno da ažurira listu, te shodno tome upućujemo potrošače i na odgovarajuću internet stranicu pomenutog ministarstva, a kako bi isti imali dodatnu mogućnost provere https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php.
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje.
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Jednostrani raskid
Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova isporuke nastalih prilikom kupovine i troškova povraćaja robe koje kupac snosi sam. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ukoliko je kupljena roba oštećena.
U slučaju reklamacija ili jednostranog raskida možete nas kontaktirati putem e-maila: info@simpaticnoiprakticno.rs ili telefonom na 066469666.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom DEXpress, sa kojom imamo ugovorni odnos, uz obavezno prethodno kontaktiranje S&P tima.
Prenošenje sadržaja sa portala u drugim medijima
Fizička i pravna lica, te štampani i elektronski mediji mogu prenositi autorski sadržaj portala pod sledećim uslovima:
- ukoliko autor nije izričito zabranio reprodukovanje, distribuiranje te komuniciranje javnosti svog sadržaja i ukoliko se autorski sadržaj koristi u opsegu koji odgovara svrsi i načinu izveštavanja i opšteg informisanja,
- obavezno je, prilikom prenošenja autorskog sadržaja, u zaglavlju teksta naznačiti izvor i autorstvo (simpaticnoiprakticno.rs),
- obavezno je u telu teksta prenesenog autorskog sadržaja naznačiti oznaku web stranice portala na kojoj se nalazi izvorni članak, odnosno autorski sadržaj koji je predmet prenosa.
Portal ne snosi odgovornost za tačnost, preciznost i verodostojnost informacija objavljenih na internet stranicama koje su u vlasništvu trećih lica, a čije podatke, informacije i linkove ovaj portal preuzima. Ukoliko korisnik smatra da su na portalu povređena autorska prava, dužan je da o tome obavesti uredništvo portala na simpaticnoiprakticno.rs.
Obaveze korisnika prilikom korišćenja informacija i podataka sa portala
Korisnici sajta mogu uredništvu dostavljati pitanja, komentare, beleške, predloge i ideje u vezi sa sadržajem sajta, sve dok nisu nezakonite, opscene, klevetničke, preteće i ne ugrožavaju privatnost i autorska prava Vglobe d.o.o. ili treće strane, ako ne sadrže viruse, nisu deo političke/predizborne kampanje, lančana pisma, masovna pošta ili neki drugi vid neželjene pošte / Spam-a. Ne smete koristiti lažnu email adresu ili predstavljati drugu osobu ili entitet. Vglobe d.o.o. zadržava pravo, ali ne i obavezu, da ukloni ili izmeni takve informacije.
Privredno društvo Vglobe d.o.o. ne nadzire sadržaj koji razmenjuju posetioci na ovom portal i ne može garantovati za njegovu tačnost, poreklo ili kvalitet. Privredno drutštvo Vglobe d.o.o. ni na koji način neće biti odgovoran za sadržaj ili gubitak i oštećenje sadržaja nastalo zbog korišćenja usluga na ovom portalu. Da bi se osiguralo slobodno i neometano korišćenje usluga portala, nije prihvatljivo i strogo je zabranjeno sledeće:
- objavljivanje, slanje i razmena sadržaja koja su u suprotnosti sa važećim propisima Republike Srbije;
- uvredljiv, vulgaran, preteći, rasistički ili šovinistički sadržaj te sadržaj štetan na bilo koji drugi način;
- objavljivanje, slanje, razmena i prenošenje informacija za koje posetilac zna ili pretpostavlja da su lažne, a čija bi upotreba mogla naneti štetu drugim korisnicima;
- lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime, drugog, pravnog ili fizičkog lica;
- manipulisanje identifikatorima da bi se prikrilo poreklo sadržaja koji se objavljuje ili šalje u sklopu usluga portala;
- objavljivanje, slanje i razmena sadržaja zaštićenog autorskim pravom;
- objavljivanje, razmena i slanje neželjenog sadržaja korisnika bez njihovog pristanka ili zahteva da isti bude poslat, kao što su promotivni materijali, reklamne poruke, spam poruke, lančana pisma, promotivni i reklamni materijali koji sadrže lažne informacije, navode ili tvrdnje koje mogu zavarati korisnike;
- svesno objavljivanje, slanje i razmena sadržaja s virusima ili sličnim fajlovima ili programima izrađenima u svrhu uništenja ili ograničenja rada bilo kojega softvera i/ili hardvera te telekomunikacijske opreme;
- i) prikupljanje, čuvanje i objavljivanje ličnih podataka drugih posetilaca portala i korisnika.
Portal zadržava pravo da ukloni sadržaj koji smatra neprimerenim ili nije u skladu sa uslovima korišćenja. Korisnici su odgovorni za svaku štetu koju pričine nepoštovanjem ovih Uslova korišćenja, a koja nastane kao posledica njihovih aktivnosti. Portal ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem istog suprotno načinu koji je predviđen Uslovima korišćenja.
Komentarisanje i servisi za razmenu informacija
Ovaj portal omogućava posetiocima besplatno korišćenje servisa za razmenu informacija pod uslovom da ne krše Uslove korišćenja portal, te važeće zakonske propise Republike Srbije koja važe za servis i komentarisanje sadržaja. Korišćenjem komunikacijskih servisa korisnik se obavezuje da će slati i primati elektronske materijale koji su sačinjeni i poslati u skladu sa zakonom, te one materijale na kojima treća lica nemaju prava.
Pravila komentarisanja
Komentari posetilaca veoma su važni jer želimo da izgradimo zajednicu u kojoj će svi pridoneti kvalitetnoj komunikaciji i razmeni znanja. Potrudićemo se da podstaknemo angažman korisnika sa ciljem da se izgradi kvalitetna poslovna zajednica. Konstruktivni komentari su korisni su za sve posetioce portala, zato ćemo učiniti sve što je u našoj moći da osiguramo mesto za kvalitetnu razmenu mišljenja, stavova i ideja. Nećemo tolerisati uvredljive, neprimerene, bezobrazne, preteće ili na drugi način neprijatne komentare pod maskom slobode izražavanja. Isto tako nećemo tolerisati govor mržnje, rasno ni političko vređanje kao ni vređanje na drugima osnovama. Kada budemo smatrali potrebnim, uklonićemo takve komentare.
Poruke portala i sponzora
Portal može registrovanim korisnicima povremeno slati obaveštenja portala i sponzora. Ako korisnik ne želi primati takve poruke, može o tome izvestiti portal simpaticnoiprakticno.rs ili se odjaviti linkom naznačenom na dnu poruke.
Prihvatanjem uslova korišćenja korisnik se slaže da će usluge portala uključivati reklame i različite obaveštenja, poruke administratora te slične poruke portala nužne za redovno obaveštavanje posetilaca portala i funkcionisanje svih usluga i servisa portala. Korišćenjem portala korisnik pristaje na primanje promotivnih poruka. Portal nije odgovoran za sadržaj stranica oglašivača na stranicama portala te ni za kakvu štetu nastalu reklamiranjem. Poslovni odnos između oglašivača i korisnika na portalu i izvan portala isključivo se zasniva na poslovnom dogovoru oglašivača i korisnika, te portal nije odgovoran za bilo kakvu moguću štetu koja proizilazi iz takvog poslovnog odnosa.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, VGlobe je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro i/ili sličnog metoda plaćanja. Ukoliko je plaćanje izvršeno gotovinom, bez obzira na razlog vraćanja, VGlobe doo vrši povraćaj novca na tekući račun potrošača. Ukoliko je potrošač robu platio u gotovini, a nema otvoren račun u banci, uplaćena sredstva će biti vraćena preko kurirske službe koja je izvršila dostavu robe ili preuzimanje vraćene robe ili putem poštanske uplatnice.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime VGlobe obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni VGlobe odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Izjava o privatnosti
Zaštita privatnosti pojedinaca na internetu od ključnog je značaja za budućnost poslovanja preko interneta i prelazak na privredne aktivnosti koje se u potpunosti odvijaju preko interneta. Kreirali smo ovu Izjavu o privatnosti kao potvrdu naše izuzetne posvećenosti pravu pojedinaca na zaštitu podataka i privatnost. Ova Izjava o privatnosti navodi našu praksu prilikom obrade informacija koje se mogu koristiti za direktno ili indirektno identifikovanje pojedinca („Lični podaci“).
Opšte informacije
Ova Izjava o privatnosti se odnosi na Lične podatke koje dostavite privrednom društvu Vglobe d.o.o. ili koji su izvedeni iz Ličnih podataka kao što će to biti navedeno u nastavku. Upotreba informacija kao i sve informacije koje se prikupe pomoću kolačića ili drugih tehnologija za praćenje na internetu podležu obelodanjivanju i opcijama koje obezbeđuje Vglobe.
Rukovalac podataka sa portala simpaticnoiprakticno.rs je kompanija Vglobe d.o.o. ul. Smederevski put 3B, 11000 Beograd. U slučaju registracije na ovoj veb stranici, rukovalac podataka je prikazan u izjavi o privatnosti.
Privredno društvo Vglobe d.o.o obrađuje lične podatke obezbeđene u okviru ove Izjave isključivo na način definisan u ovoj Izjavi o privatnosti. Dodatne informacije se mogu naći u odeljcima B i C u nastavku. Ako je obrada vaših Ličnih podataka zasnovana na zakonskom ovlašćenju, u odeljku B u nastavku možete naći informacije o Ličnim podacima koje obrađuje Privredno društvo Vglobe d.o.o kao i o svrhama njihovog korišćenja. Ako je potreban pristanak za obradu vaših Ličnih podataka, detaljnije informacije možete naći u odeljku C u nastavku.
Period obrade Ličnih podataka. Kada privredno društvo Vglobe d.o.o. obrađuje i koristi vaše Lične podatke u skladu sa zakonom (pogledajte odeljak B u nastavku) ili uz vaš pristanak (pogledajte odeljak C u nastavku), privredno društvo Vglobe d.o.o. će čuvati vaše Lične podatke samo dok je to potrebno u dolenavedene svrhe ili sve dok ne budete imali primedbu na korišćenje vaših Ličnih podataka od strane privrednog društva Vglobe d.o.o, odnosno do kada privredno društvo Vglobe d.o.o. ima zakonski interes za korišćenje vaših Ličnih podataka ili sve dok ne povučete svoj pristanak, odnosno kada ste dali svoj pristanak da privredno društvo Vglobe d.o.o. koristi vaše Lične podatke. Međutim, kada privredno društvo Vglobe d.o.o. ima zakonsku obavezu da duže zadrži vaše Lične podatke ili kada su vaši Lični podaci potrebni kompaniji privrednom društvu Vglobe d.o.o. kao dokaz uz tužbu ili da se odgovara na tužbe, privredno društvo Vglobe d.o.o. će zadržati vaše Lične podatke do završetka relevantnog perioda zadržavanja ili do okončanja postupaka pokrenutih po tim tužbama.
Ustupanje Vaših podataka i davanje pristanka i dostavljanje bilo kojih Ličnih podataka privrednm društvu Vglobe d.o.o. u okviru ove Izjave u potpunosti je dobrovoljno, po pravilu, nema štetnih efekata po vas ako se odlučite da ne date pristanak ili ne dostavite Lične podatke. Međutim, postoje okolnosti u kojima privredno društvo Vglobe d.o.o. ne može da preduzme određene korake bez određenih Ličnih podataka, npr. kada su ti Lični podaci neophodni za obradu vaših porudžbina ili za obezbeđivanje pristupa veb ponudi ili biltenu. U tim slučajevima, nažalost neće biti moguće da vam privredno društvo Vglobe d.o.o. obezbedi ono što ste zahtevali bez relevantnih Ličnih podataka.
Prava lica čiji se podaci obrađuju.
U bilo kom trenutku od privrednog društva Vglobe d.o.o. možete zahtevati informacije o tome koje Lične podatke privredno društvo Vglobe d.o.o. obrađuje u vezi s vama, te zahtevati ispravku ili brisanje tih Ličnih podataka. Međutim, uzmite u obzir da privredno društvo Vglobe d.o.o. može da izbriše vaše Lične podatke samo ako ne postoji zakonska obaveza niti relevantno pravo privrednog društva Vglobe d.o.o. da ih zadrži. Ne zaboravite da ako zahtevate da privredno društvo Vglobe d.o.o. izbriše vaše Lične podatke, nećete moći da nastavite s korišćenjem bilo koje usluge privrednog društva Vglobe d.o.o. koja zahteva da privredno društvo Vglobe d.o.o. koristi vaše Lične podatke.
Ako privredno društvo Vglobe d.o.o. koristi vaše Lične podatke na osnovu vašeg pristanka ili u cilju realizacije ugovora sklopljenog s vama, od privrednog društva Vglobe d.o.o. možete naknadno da zahtevate kopiju Ličnih podataka koje ste dostavili privrednom društvu Vglobe d.o.o. U tom slučaju, obratite se na e-mail adresu, navedenu u uslovima korišćenja i navedite informacije ili aktivnosti obrade na koje se vaš zahtev odnosi, format u kojem želite da Vam budu dostavljene te informacije, kao i da li želite da ti Lični podaci budu poslati vama ili drugom primaocu. Privredno društvo Vglobe d.o.o. će pažljivo razmotriti vaš zahtev i posavetovati se s vama o tome kako da vaš zahtev ispuni na najbolji način.
Pored toga, od privrednog društva Vglobe d.o.o. možete zatražiti da ograniči dalju obradu vaših Ličnih podataka u bilo kom od sledećih slučajeva: (i) ako navedete da su Lični podaci koje privredno društvo Vglobe d.o.o. ima o vama netačni (ali samo kada privredno društvo Vglobe d.o.o. zahteva proveru tačnosti relevantnih Ličnih podataka), (ii) ako ne postoji zakonski osnov da privredno društvo Vglobe d.o.o. obrađuje vaše Lične podatke i ako zahtevate da privredno društvo Vglobe d.o.o. ograniči dalju obradu vaših Ličnih podataka,
- ako privrednom društvu Vglobe d.o.o. više nisu potrebni vaši Lični podaci, a vi tvrdite da vam je potrebno da privredno društvo Vglobe d.o.o. zadrži te podatke da biste se pozvali na ili ostvarili svoja zakonska prava ili da biste odgovorili na tužbu treće strane ili (iv) ako ne pristajete na to da privredno društvo Vglobe d.o.o. obrađuje vaše Lične podatke (na osnovu zakonskog ovlašćenja ili interesa privrednog društva Vglobe d.o.o. kao što je navedeno u odeljku B u nastavku) tokom perioda koji je potreban da bi se utvrdilo da li privredno društvo Vglobe d.o.o. ima relevantan interes ili zakonsku obavezu da obrađuje vaše Lične podatke.
Pravo na podnošenje žalbe. Ako smatrate da privredno društvo Vglobe d.o.o. ne obrađuje vaše Lične podatke u skladu sa zahtevima navedenim u ovoj Izjavi ili važećim zakonima o zaštiti podataka u Republici Srbiji, Vi u bilo kom trenutku možete da podnesete žalbu telu za zaštitu podataka u Republici Srbiji gde privredno društvo Vglobe d.o.o. ima registrovano sedište ili nadležnom organu zemje u kojoj živite.
Upotreba ove veb stranice od strane dece
Ova veb stranica nije predviđena za lica mlađa od 16 godina. Ako imate manje od 16 godina, ne možete se registrovati na ovoj veb stranici, niti je možete koristiti.
Veze ka drugim veb stranicama. Ova veb stranica može sadržati veze ka drugim stranicama (tj. stranicama koje nisu deo privrednog društva Vglobe d.o.o.). privredno društvo Vglobe d.o.o. ne snosi odgovornost za smernice privatnosti niti za sadržaj drugih web stranica koje nisu u vlasništvu privrednog društva Vglobe d.o.o.
Slučajevi kada privredno društvo Vglobe d.o.o. koristi moje lične podatke na osnovu zakona
Privrednoo društvo Vglobe d.o.o. može obrađivati Vaše podatke u sledećim slučajevima, a u skladu s važećim zakonom o zaštiti podataka Republike Srbije.
Ako naručite robu ili usluge od privrednog društva Vglobe d.o.o, isto će koristiti Lične podatke koje navedete u porudžbenici ili obrascu za registraciju, obično podskup koji čine vaše ime, adresa elektornske pošte, broj telefona, naziv i adresa kompanije, vaša funkcija i uloga, a ako je potrebno izvršiti plaćanje privrednom društvu Vglobe d.o.o, JMBG, broj kreditne kartice ili podaci banke) isključivo u cilju obrade vaše porudžbinu ili obezbeđivanja zahtevane robe ili usluge. To može da uključuje preduzimanje neophodnih koraka pre sklapanja ugovora, odgovore na upite koje ste poslali i obezbeđivanje informacija o slanju robe i ispostavljanje računa za vas i obradu ili obezbeđivanje povratnih informacija od korisnika i podrške. To takođe može da uključi podatke konverzacije koje aktivirate na stranici www.vglobe.rs ili www.vglobe.com ili simpaticnoiprakticno.rs, preko obrazaca za kontakt, e-poruke ili telefonom. U ovoj Izjavi o privatnosti „roba i usluge“ uključuju web usluge, ponude robe ili rtikala iz asortimana privrednog društva Vglobe d.o.o, studije, uputstva i događaje koje organizuje privredno društvo Vglobe d.o.o.
Ako koristite studije, uputstva ili pratite događaje koje organizuje privredno društvo Vglobe d.o.o, Vglobe d.o.o. Vas može putem elektornske pošte obaveštavati i o pretplatama na naše usluge, a takođe možemo komunicirati telefonom u slučaju reklamacija korisnika ili u cilju istrage sumnjivih transakcija. Vašu adresu e-pošte možemo koristiti za potvrdu otvaranja naloga, slanje obaveštenja o plaćanjima, slanje informacija o promenama naših proizvoda i usluga i slanje obaveštenja i drugo obelodanjivanje informacija u skladu sa zakonskom obavezom. Po pravilu, korisnici se ne mogu odjaviti u slučaju ovih saopštenja koja nisu povezana s marketingom, već su potrebna za relevantni poslovni odnos. Po pitanju tipova komunikacije vezanih za marketing (tj. e-pošte i telefonskih poziva), mi ćemo vam, (i) kada je to zakonska obaveza, pružati te informacije samo kada ste dali saglasnost i (ii) pružiti priliku da se odjavite ako više ne želite da od nas primate marketinški sadržaj. Možete se odjaviti iz gorenavedenog u bilo kom trenutku na adresi info@simpaticnoiprakticno.rs.
Obezbeđivanje usaglašenosti s propisima.
Privredno društvo Vglobe d.o.o, te proizvodi, tehnologije koje prodaje i usluge koje pruža, podležu zakonima o izvozu većeg broja zemalja, uključujući, ali ne ograničavajući se na, zakone Evropske unije i njenih članica i Sjedinjenih Američkih Država. Potvrđujete da je, u skladu s važećim zakonima o izvozu, trgovinskim sankcijama i embargom koje su uvele ove zemlje, Privredno društvo Vglobe d.o.o u obavezi da preduzme mere kako bi onemogućio entitetima, organizacijama i stranama, navedenim na listama sankcionisanih strana koje su izdali državni organi, da pristupe određenim proizvodima, tehnologijama i uslugama putem web stranica privrednog društva Vglobe d.o.o ili drugih načina isporuke koje kontroliše. To može da uključuje (i) automatske provere svih podataka o registraciji korisnika na osnovu ove izjave i drugih informacija koje korisnik navede o svom identitetu u odnosu na važeće liste sankcionisanih strana; (ii) redovno ponavljanje tih provera svaki put kada se lista sankcionisanih strana ažurira ili kada korisnik ažurira svoje informacije; (iii) blokiranje pristupa uslugama i sistemima privrednog društva Vglobe d.o.o u slučaju eventualnog podudaranja i (iv) kontaktiranje s korisnikom u cilju potvrde njegovog identiteta u slučaju eventualnog podudaranja.
Zakonski interes kompanije privrednog društva Vglobe d.o.o.
Svaki dolenavedeni slučaj upotrebe predstavlja zakonski interes privrednog društva Vglobe d.o.o da obrađuje ili koristi vaše Lične podatke. Ako niste saglasni sa ovim pristupom, možete da ne pristanete na obradu ili upotrebu vaših Ličnih podataka od strane privrednog društva Vglobe” d.o.o kao što je navedeno u nastavku.
Upitnici i ankete.
Privredno društvo Vglobe d.o.o vas može pozvati da učestvujete u popunjavanju upitnika i anketa. Ovi upitnici i ankete biće obično osmišljeni na takav način da se odgovori mogu dati bez unosa Ličnih podataka. Ako bez obzira na to unesete Lične podatke u upitnik ili anketu, privredno društvo Vglobe d.o.o može da koristi te Lične podatke kako bi poboljšao svoje proizvode i usluge.
Kreiranje anonimnih skupova podataka.
Privredno društvo Vglobe d.o.o može da pretvori Lične podatke navedene u okviru ove Izjave o privatnosti u anonimne skupove podataka, koji će se zatim koristiti za poboljšanje proizvoda i usluga privrednog društva Vglobe d.o.o i njenih povezanih lica.
Snimanje poziva i ćaskanja u cilju unapređenja kvaliteta.
U slučaju telefonskih poziva ili sesija ćaskanja, privredno društvo Vglobe d.o.o može da snima te pozive (nakon što vas propisno o tome obavesti tokom tog poziva i pre početka snimanja) ili sesije ćaskanja u cilju poboljšanja kvaliteta usluga privrednog društva Vglobe d.o.o.
Slanje najnovijih informacija/traženje povratnih informacija.
U okviru postojećeg poslovnog odnosa između Vas i privrednog društva Vglobe d.o.o isto Vas može obaveštavati, kada je to dozvoljeno u skladu sa propisima, o svojim proizvodima ili uslugama (uključujući webinare, seminare ili događaje) koji su slični ili povezani s proizvodima i uslugama koje pruža privredno društvo Vglobe d.o.o, a koje ste već kupili ili koristili. Pored toga, ako ste prisustvovali webinaru, seminaru ili događaju koji je organizovalo privredno društvo Vglobe d.o.o ili kupili proizvode ili usluge od privrednog društva Vglobe d.o.o, isto Vam se može obratiti radi obezbeđivanja povratnih informacija u cilju poboljšanja relevantnog webinara, seminara, događaja, proizvoda ili usluge.
Pravo odbijanja.
U bilo kom trenutku možete da ne pristanete na upotrebu Ličnih podataka od strane privrednog društva Vglobe d.o.o za gorenavedene svrhe tako što ćete se odjaviti na info@simpaticnoiprakticno.rs. U tom slučaju privredno društvo Vglobe d.o.o će prestati da koristi vaše Lične podatke za gorenavedene svrhe (tj. u okviru gorenavedenog zakonskog interesa) i ukloniti ih iz svojih sistema, osim ako privredno društvo Vglobe d.o.o nema dozvolu da koristi Lične podatke tog tipa u drugu svrhu navedenu u ovoj Izjavi o privatnosti ili ako privredno društvo Vglobe d.o.o utvrdi i dokaže uverljiv zakonski interes da nastavi sa obradom vaših Ličnih podataka.
Slučajevi kada privredno društvo Vglobe d.o.o. koristi moje lične podatke na osnovu mog pristanka
Privredno društvo Vglobe d.o.o. će koristiti vaše Lične podatke kao što je dalje navedeno tek nakon što date svoj prethodni pristanak u relevantnim operacijama obrade. Svaka informacija o operaciji obrade u vezi s Ličnim podacima povezana je s jednom izjavom o pristanku. Ako ponovo otvorite ovu Izjavu o privatnosti nakon što ste prvobitno dali jedan ili više pristanaka, videćete ne samo informacije u vezi s pristancima koje ste dali, već i punu izjavu o privatnosti.
Vesti o proizvodima i uslugama
U skladu sa odgovarajućom odredbom i uz vaš pristanak, privredno društvo Vglobe d.o.o. može da koristi vaše ime i prezime, poštansku adresu i adresu e-pošte, broj telefona, naziv radnog mesta i osnovne informacije o vašem poslodavcu (naziv, adresa i industrijska grana) kao i profil interakcije na osnovu vaših prethodnih interakcija privrednim društvom Vglobe d.o.o. (prethodne kupovine, učešća na webinarima, seminarima ili događajima ili korišćenje (web) usluga da biste bili obavešteni o najnovijim najavama proizvoda, ažuriranjima softvera, specijalnim ponudama i drugim informacijama o proizvodima i uslugama koje pruža privredno društvo Vglobe d.o.o. (uključujući marketinške biltene) kao i događajima koje organizuje privredno društvo Vglobe d.o.o, a u cilju prikazivanja relevantnog sadržaja na web stranicama. U vezi sa ovim marketinškim aktivnostima privredno društvo Vglobe d.o.o. može obezbediti heš tag ID korisnika društvenim mrežama kojima upravlja treća strana ili drugim veb ponudama (kao što su Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram ili Google), pri čemu se ova informacija zatim povezuje s podacima društvenih mreža ili sopstvenim bazama podataka web ponuda da bi vam se prikazale relevantnije informacije.
Kreiranje korisničkih profila
Privredno društvo Vglobe d.o.o. vam nudi opciju da koristite njegove web ponude, uključujući forume, blogove i mreže povezane sa ovom web stranicom, koje zahtevaju da se registrujete i kreirate korisnički profil. Korisnički profili obezbeđuju opciju prikaza vaših ličnih podataka drugim korisnicima, uključujući, ali ne ograničavajući se na vaše ime, fotografiju, naloge na društvenim mrežama, adresu e-pošte ili poštansku adresu ili obe adrese, broj telefona, lična zanimanja, znanja i veštine i osnovne informacije o vašoj kompaniji.
Ovi profili se mogu odnositi na pojedinačnu web ponudu privrednog društva Vglobe d.o.o. Međutim, uvek je vaš izbor koju od ovih dodatnih web ponuda koristite i vaši Lični podaci im se prosleđuju tek nakon što im prvi put pristupite. Uzmite u obzir da bez vašeg pristanka, privredno društvo Vglobe d.o.o. ne može da kreirati korisničke profile, te neće biti u mogućnosti da vam ponudi takve usluge u slučaju kada je vaš pristanak zakonom propisan uslov da Vam se pruže te usluge.
U okviru bilo koje web ponude, osim samog omogućavanja pristupa, vaš profil se koristi za personalizaciju interakcije s drugim korisnicima (npr. pomoću funkcionalnosti slanja poruka ili praćenja) i od strane privrednog društva Vglobe d.o.o. za unapređenje kvaliteta komunikacije i saradnje preko tih ponuda i kako bi privredno društvo Vglobe d.o.o. obezbedio elemente gejmifikacije (gejmifikacija je proces uzimanja nečeg što već postoji, npr. web stranica, Enterprise aplikacija ili onlajn zajednica, i integrisanje mehanike igre u njih u cilju povećanja učešća, zainteresovanosti i lojalnosti). U najvećoj meri u kojoj to podržava relevantna veb ponuda, možete da koristite funkcionalnost relevantne veb ponude za određivanje informacija koje želite da delite.
Specijalne kategorije Ličnih podataka.
U vezi organizacijom događaja koji organizuje privredno društvo Vglobe d.o.o. te u vezi sa registracijom za događaj i obezbeđivanjem pristupa istom, privredno društvo Vglobe d.o.o. od vas može zatražiti informacije o vašem zdravlju u cilju identifikacije i pružanja pomoći licima sa invaliditetom ili posebnim zahtevima u vezi sa ishranom tokom događaja. Za sve takve informacije je potreban pristanak koji dajete u okviru ove Izjave.
Ne zaboravite da ako ne navedete informacije o invaliditetu ili posebnim zahtevima u vezi sa ishranom, privredno društvo Vglobe d.o.o. neće moći da preduzme bilo kakve odgovarajuće mere predostrožnosti.
Izrada profila za događaje
Ako se registrujete za događaj, seminar ili webinar privredno društvo Vglobe d.o.o, isto može podeliti osnovne informacije o učesniku (vaše ime i prezime, kompaniju i adresu e-pošte) s drugim učesnicima istog događaja, seminara ili webinara u svrhu komunikacije i razmene ideja.
Prosleđivanje vaših Ličnih podataka ostalim trećim stranama
Privredno društvo Vglobe d.o.o. nema ovlašćenje da prenosi vase Lične podatke trećim licima bez vase saglasnosti. Na vaš zahtev, kao što je navedeno u vašem odobrenju, privredno društvo Vglobe d.o.o. preneti informacije o vama ili će iste uskratiti trećoj strani.
Povlačenje pristanka datog u okviru ove Izjave.
U bilo kom trenutku možete da povučete pristanak dat u okviru ove Izjave odjavom na adresi info@simpaticnoiprakticno.rs. U slučaju povlačenja, privredno društvo Vglobe d.o.o. neće više obrađivati Lične podatke koji su vezani za ovaj pristanak, osim ako ne bude zakonom obavezan da to radi. U slučaju da privredno društvo Vglobe d.o.o. ima zakonsku obavezu da zadrži vaše Lične podatke, vaši Lični podaci će biti izuzeti iz dalje obrade i zadržaće se samo tokom zakonom propisanog perioda. Međutim, bilo koje povlačenje nema uticaja na raniju obradu ličnih podataka od strane privrednog društvo Vglobe d.o.o. do trenutka vašeg povlačenja. Nakon povlačenja prostanka više nećete biti u mogućnosti da kostite usluge privrednog društva Vglobe d.o.o.
Izmene pravila i uslova korišćenja
Ukoliko budemo smatrali da je potrebno izmeniti pravila i uslove korišćenja, promene će biti objavljenje na ovoj strani. Ukoliko imate pitanja u vezi sa istima, molimo vas da se obratite našu adresu: Vglobe d.o.o. sa sedištem na adresu u ul. Smederevski put 3B, 11000 Beograd, PIB: 112067490, MB 21600865 ili info@simpaticnoiprakticno.rs ili 066469666
Merodavno pravo i nadležnost suda
Uslovi korišćenja podležu propisima Republike Srbije. U slučaju spora, strane u sporu će prvo pokušati da reše spor mirnim putem, u roku od 30 dana od registrovanja spora u Vglobe d.o.o.. U slučaju da spor ne bude rešen u naznačenom roku, za njegovo rešavanje biće nadležan sud u Beogradu.